Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Hanna Boman - 20 augusti 2016 20:38

Vojnevojne, så tidigt man var ute i kyrkan idag då!

Klockan nio så började dagen med Nattvardsandakt/gudstjänst, som höll på i cirka en halvtimme.




 


Jaa, och därefter serverades det frukost/mellanmål...för mig var det väl som mellanmål, eftersom jag hade ätit frukost här hemma innan (fil & corn flakes)...tjoff!



 




Sedan slog visst klockan tio, och då var det tid för Färdväg...(gemensamt samtat om framtiden) där vi pratade och diskuterade hur våran församling står idag och hur den kommer att vara i framtiden.



Och då hade vi Bengt Åkesson hos oss från Equmenia, som hade föredrag och bad oss sitta o diskutera i grupper hur vi eller vad vi tror om våran framtid kort & gott!




 

Bengt Åkesson

 

 

 

 

 


Och efter dessa två timmarna sedan så visade ju klockan tolv, som då visade Pizza-lunch...vi hade alltså beställt oss en varsin pizza från Pizzahuset i Lyckeby.

Nepp, jag kan ju inte tala om vad var och en beställde för sorts pizza. Men jag beställde i alla fall en Hawaii och det var väldigt längesedan som jag åt en Hawaii...så det var gott idag!


Sen så blev det ju förstås efterrätt också, som då var Äppelpaj med vaniljglass kaffe...gottigott!






   




När sedan klockan hade gått mot ett, så var det dags för en Styrelsesamling och då var det både vi i MUS församlingsstyrelsen som satt samlade. Jaa, och vi i MUS var ju bara tre stycken (Anders & Sören & jag)...resten av skaran var ifrån församlingsstyrelsen.







 

...och lite till fika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards