Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av Hanna Boman - 24 augusti 2016 22:07

Idag har vi haft precis som rubriken säger "Öppen kyrka för bön och stillhet"!

En väldigt fin dag, nu var inte jag där hela dagen...men jag kom en bit in på eftermiddagen.

Psst, det första jag gjorde då jag kom dit idag var att hämta lite

material till söndagens Söndagskul på söndag!


Och efter det tog jag mig in till Violet & Berit, för att vara med på Bibelsamtalet som startade enligt

schemat klockan 14. Jaa, de började ju förstås då...men det var bara jag som anlände lite senare.


Dagens schema såg ut såhär:

  • 10 & 14 & 18 Bibelsamtal
  • 19 Nattvardsandakt

Jag var ju sedan kvar i kyrkan resten av eftermiddagen, och då var det bara Violet & jag som var kvar.

(fanns liksom inte någon anledning till att ta sig hem

för några timmar, kände jag)


Men vilken fin & trelig dag, helt klart!

När klockan närmade sig 18, så smög det sig in några till...som då var med på Bibelsamtalet då och lite fika också, 

kaffe mackaäppelkaka. Mums!





 





 



 

 

 

  

Nattvardsbordet inne

i kyrksalen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 












Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards