Alla inlägg den 6 december 2016

Av Hanna Boman - 6 december 2016 23:54

Och så ikväll var det nu då verkligen den sista övningen både för denna terminen och även innan helgens stundande Julkonserter.

Hehe, det är ju inte utan att sångerna sitter i huvudet här o nu ikväll. Går liksom inte att låta bli och nynna på en & annan heller.

Efter ett tag medan vi övade så fick jag helt plötsligt sitta på främre bänkraden, för att det fanns några tomma platser som inte användes då förstås.

Så nejdå, tror nu inte att jag var olydig eller på annat sätt inte fick sitta på den bakre bänkraden.

Men det kändes nog nästan bättre att sitta så långt fram, trots allt...får se om jag kommer göra det nån annan gång. Hehe!


Jaa, det tål att tänkas på...fast jag behöver ju inte göra det just nu (tänka på alltså...)


Eftersom det nu då var den absolut sista övningen, så blev det lite "mingelfika"...eller vad man nu ska säga, för vi var ju i kyrksalen o fikade på kaffe/saft/te lussekatt pepparkaka.


Och jaa, jag drack saft...för att kunna sova inatt (då funkar inte kaffe för mig).





 

Carina får en blomma av oss som tack för den här terminen

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt lilla "lussefika"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 6 december 2016 23:42

Nope, jag har inte jobbat idag...hehe, var inte min så kallade "jobbtisdag". Men jag tog mig ändå dig för att ta en fika med Birgun, runt klockan 14 ungefär...fast blev lite senare.

Idag bara ville jag såklart ha en köttbullemacka, eftersom det vara är nu den härr tiden på året och det är ju gott!

Trevligt att ta sig dit ibland och bara få vara som en "vanlig" människa.



TACK för idag Birgun! 



 











     



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards