Alla inlägg den 8 december 2016

Av Hanna Boman - 8 december 2016 23:32

Efter att jag hade varit hos frissan och gjort mig fin i håret, så träffade jag Lovisa en timme senare inne på Kronan.

Där gjorde vi inte så jättemycket, för jag ville bara visa vilket armbandsklocka som jag vill ha i julklapp typ.

Sen blev det en liten sväng till TGR, men därefter tog vi oss till EspressoHouse.

Där valde jag en Frapino gingerbread, verkligen jättegod!









 





TACK för idag kära & goa Lovisa!

  







 







  

Av Hanna Boman - 8 december 2016 23:07

Nu så var det ju ett väldigt bra tag sedan som jag var hos frissan o klippte mig, fast inte längre mellan klippningarna än vad jag brukar ha. Brukar ju bli två gånger om året oavsett!

#därförharmanlångthår


Den här gången var det inte "min" Frida som klippte mig, för hon hade inga tider just denna veckan som jag ville ha en tid. Så då fick det bli Angelina istället, vilket också gick jättebra.


#jagblevverkligensupernöjd

 

 

 

 

     

Förebilder


 

 

 

   

Här sitter jag

med "klet" i håret

 

 

 

 

 

 

 

Liten fikabricka

 

 

 

 

   

Efterbilder

 

 

 

TACK för hjälpen Angelina, jag är jättenöjd! 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards