Alla inlägg den 9 december 2016

Av Hanna Boman - 9 december 2016 22:53

Nu ikväll har vi då haft både Soundcheck & genrep till helgens tre stundande Julkonserter.

Jag säger nog bara ett stort wooow, så BRA det gick med hela genrepet...från början till slut. Den här gången gick det ju verkligen som på räls, och då precis som det ska göra under konserttillfällena också.

Genrepet startade runt klockan 19:40, precis enligt planen som var skriven och var klart strax efter klockan 21...och ungefär så länge kommer en konsert vara, så riktigt skönt att var färdiga enligt planerna!





     

Xmas Choir

 

 

 

 

 

Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

Xmas Choir & Second Voice

Solist: Tomas Jönsson

 

 

 

 

 

 



 









 

   

Av Hanna Boman - 9 december 2016 16:54

Nu när det är fredag så har ju jag i vanlig ordning varit till ViktVäktarna o för mig var det nog den sista fredagen för i år.

För nästa fredag är det den sista fredagen som är öppet innan jul...

Vad pratades det om på mötet idag då, såhär innan jul och allting?

Eeh, jovisst pratades det om "Vad som alla dessa 'matspöken' finns för någonstans...som då t ex kan vara

pepparkakor & glögg & chokladbitar & praliner. Och de kan finnas ute på stan o i fikarummet på jobbet o på glöggparty o glöggmys och mycket mera.

Sedan så finns det ju mycket annat också förstås, men jag kommer inte på mer just nu...hehe!



Åååh jaaa, vad visade den däringa vågen idag då jag ställde mig på den? Jag har nog aldrig blivit så glad på bra länge, eftersom den visade 60,1 kg som då resulterade i -1,4 kg.

Synd bara att du inte kunde stanna på 60,0 kg jämnt vågen, för då hade jag ju varit på min MÅLVIKT igen.

Men men, man kan visst inte få allt...utan får vara glad att jag fortsätter o inte behöver betala någon dum #straffavgift som egentligen då heter Veckoavgift ju.


#10veckorsomjagsluppitbetalanu

#kännsbarasåBRAwow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards