Alla inlägg den 21 december 2016

Av Hanna Boman - 21 december 2016 22:37

Nej, den här gången så ringde de inte själva till mig. Utan jag själv fick mig en idé av att ringa dem idag för att bara förhöra mig hur mina värden på depåerna låg.

Min tanke var innan jag ringde: "Ja, men eftersom inte de har ringt mig...så  är väl de däringa värdena okej igen!"

Men nej, tyvärr så hade jag inte riktigt den turen.

Utan jag lär få käka de där 20 järntabletterna ändå, attans med!

Nu minns jag inte riktigt vad för siffror hon sa till mig på värdena av depåerna, men det var inte superlåga längre i alla fall. Fast ändå så pass att jag behövde ta dessa 20 tabletterna också.

Och mitt hB-värde låg ju på 128hB, så där var jag ju inte så låg i alla fall.


#mendepåernaärlåga


Kommer bli spännande och se vilken dag jag kommer att rosta, efter så pass många järntabletter bara i år.

Och jag tror det är eller kommer att bli sammanlagt

#100tabletterduroferon

#alltförattfyllapådepåerna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards