Alla inlägg den 22 december 2016

Av Hanna Boman - 22 december 2016 16:12

Jepp, nu idag som först så ringde de mig från Blodcentralen för att tala om mina värden.

Och jag blev ju riktigt glad, eftersom jag inte just nu i alla fall behöver knapra på dessa järntabletterna längre.

Jag fick ju en NY karta med #duroferon så himla skönt, att mina #depåer nu har gått upp i värde.

Så nu kan jag ta dessa tabletterna lite pö om pö, när jag känner för det typ. Nja, kanske inte riktigt så...men ändå inte ta slut på dem nu i en jämn ström som jag har gjort tidigare och behövde då med.

Jag lär inte få bli tappad på nytt blod förrän den 30 mars, för när jag pratade med henne där så fick jag en tid av henne. Och då ska jag ju säkert vara helt okej igen för att bli tappad!


Tjohooo, vad det känns BRA att vara blodgivare...för annars skulle jag ju inte blivit så pass undersökt av mina värden som jag har blivit nu under hösten här t ex.



#minadepåerärpåfylldanuigen

#kännssåhimlabra

 

 






 





 





 






 












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards