Alla inlägg den 26 december 2016

Av Hanna Boman - 26 december 2016 23:38

Idag under lite halvsena eftermiddagen så tog jag mig upp på stan & Wachtmeister. Jodå, affärerna hade ju öppet precis som vanligt idag från klockan tio till sex...även om det är röd dag.

Men jag gick bara in en snabbis, för att sedan ta mig till Pappa & Charlotte. Och där fick man ju även träffa Sofia Karin Viktor Amanda Henrik.

När jag kom dig så satt dem o pusslade pussel, ett pussel med väldigt många bitar. Sedan efter ett tag så serverades det mat som bestod av fiskgratäng pressad potatis sallad

Mmm, vad gott det var...mumsfilibabba!

Sedan efter vi hade ätit, så var det dags att summera året 2016 och samtidigt blicka framåt mot 2017.

Alltid lika trevligt att få höra vad var och en har gjort under det gågna året, för att sedan blicka framåt...

Sedan så blev det efterrätt som bestod av Ris á la Malta, gotti-gott-gott! :)




   






 

Pusselläggning på hög nivå, fast jag satt bara o tittade på...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kvällen avslutades med att gå på BIO, och denna gången blev det Hundraettåringen som smet från notan och försvann, en bra film som var uppföljaren till Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


TACK för en trevlig & mysig kväll tillsammans!


  




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards