Alla inlägg den 28 december 2016

Av Hanna Boman - 28 december 2016 21:17

En del av er kanske minns att jag i augusti köpte mig en så kallad Elevkalender 2016/17, för att jag inte i början av året köpte en "vanlig/riktig" almanacka för kalenderåret 2016.
Och nu idag så köpte jag mig en almanacka -2017, vilket känns bra.
För annars kan man ju tro att jag är en "skolelev", hehe! ;)

Nej, det skulle väl inte ha spelat någon roll egentligen...men nu har jag en almanacka för hela 2017! :)

Så den köpte jag ju då på Akademibokhandeln, där de har en hel uppsjö av olika sorters almanackor...men jag hitade "min" ganska så fort faktiskt!


Nej, det skulle väl inte ha spelat någon roll förstås...men nu har jag en almanacka för hela 2017. :)






     

Elevkalender 2016/17

 

 

 

 

 

 

 

Almanacka - 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 28 december 2016 18:24

Idag efter jag hade jobbat så träffade jag Karin uppe vid RoyalThai och vi åt ju då Thaibuffé förstås, som verkligen var väldigt gott!
Jag älskar verkligen buffémat, eftersom man kan äta precis vad man vill & tycker om.
Den här gången t ex provade jag på Sushi. Jodå, jag har ätit det tidigare...och har väl inte riktigt gillat det, men den här gången så var det riktigt gott.
Nu så är det väl så att jag inte riktigt har lärt mig tycka om "sjögräs". Så gärna sushi utan sjögräs runt, då går det bättre! :)

Men annars satt vi väl o lunchade väldigt länge, och vi tyckte det var skönt att inte ha ett jobb att återgå till.
Så sammanlagt satt vi nog i två timmar, och pratade om både ditt & datt.

TACK för idag goa Karin!


  






   




 












 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards