Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Hanna Boman - 2 februari 2017 22:58

Nu ikväll så har en ny termin av Alpha satts igång och då började vi med att fika på goda frallor o kaffe/ te nere i caféet, sen därefter blev vi delade i våra grupper.

Och den gruppen jag tillhör fick undervisning om "Hur leder Gud oss"? En väldigt fin och bra föreläsming om detta, men en hel del fina o betydelsefulla bibeltexter om ämnet också, man blev så glad & tacksam! :)

Sedan efter denna undervisningen så fick vi ju samtala en o en om vad vi har varit med om. Eeeh, jag var nog lite nära på att passa...för att jag inte riktigt visste vad jag skulle säga.

Men jag känner väl inte att jag vill skriva här nu vad jag berättade, utan tycker att det jag talade om där...får nog stanna där!







 







 







   












 






Av Hanna Boman - 2 februari 2017 22:21

Och nu denna kvällen har den andra semiefinalen i Vi i femman gått av stapeln, en väldigt spännande match även denna gången.

Fortfarande fantastiska elever som verkligen kan svara snabbt, själv hinner man ju liksom inte tänka hur frågan är ställd t ex innan laget har hunnit svara.

Den här gången var det Musikugglan klass 5B B som mötte Karlskrona Språkskola klass 5A. 

Som sagt en väldigt spännande match, från början till slut...även om det nu då var en överlägsen seger för

den vinnande klassen!

Så idag vann Musikugglan klass 5B o skrapade ihop hela 34 poäng, medan Karlskrona Språkskola klass 5

fick 19 poäng




#viifemman2017


 






 







   











   


















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards