Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Hanna Boman - 7 februari 2017 22:37

Eeh, jag kom lite lagom sent ikväll kan man väl säga...hehe!
Så jag kom lagom till fikat o behövde inte hinna sätta mig ner, utan det blev bara att gå för att hämta fika.
Oja, jag vet att jag inte får skriva några beslut här och vad vi bestämde.


MUS står kort o gott för Marieadalskyrkans Unga Styrelse... :)

Men däremot får jag ju tala om att fet var verkligen gofika på hög nivå...mumsfilibabba! :)




/Kram & tjingeling













   

Av Hanna Boman - 7 februari 2017 21:37

Ojojoj, nu idag så har Blekinges bästa femteklassare korats i Vi i femman...eftersom Länsfinalen har gått av stapeln idag!

Och jaa, det var verkligen en jättespännande match från början till slut!


Musikugglan klass 5B mötte Nättrabyskolan klass 5B.

 


Redan från start var det jämnt, hela vägen fram till slutet!


Musikugglan klass 5B kammade hem 23 poäng, medan Nättrabyskolan klass 5B fick 17 poäng.


Dessa fyra veckorna på jobbet har varit riktigt roliga måste jag ju säga, jag som aldrig någonsin har följt Vi i femman tidigare genom åren. Men nu har jag ju varit på plats o verkligen fått lyssna på varenda match, wooow! :)








 







 

Musikugglan

 

 

 

 

 

 

 

  

Nättrabyskolan









     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards