Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Hanna Boman - 18 februari 2017 23:04

Nu ikväll så har Melodifestvalen gått av stapeln med deltävling 3, och den här gången sändes det hela från Växjö!

Helt okej bidrag den här veckan med faktiskt, och den äldsta artisten i mannaminne var med ikväll också.

Woow, får man väl nästan säga om Owe Thörnqvist va?




 

David Lindgren & Clara Henry & Hasse Andersson

 

 

 

 


Startordningen för kvällen:

Robin Bengtsson - I can't go on (direkt till final)

Krista Siegfrids - Snurra min jord

Anton Hagman - Kiss you goodbye (andra chansen)

Jasmine Kara - Gravity

Owe Thörnqvist - Boogieman Blues (direkt till final)

Bella Filippa - Crucified

FelixOscar Omar/Fo&- Gotta Thing About You (andra chansen)






 

Owe Thörnqvist & Robin Bengtsson

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Anton Hagman & Felix, Oscar & Omar/Fo&O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     


Av Hanna Boman - 18 februari 2017 19:37

Ojojoj, nu var det ju väldigt längesdan som jag var i SecondHand o jobbade!

Men så har det ju fått bli nu, eftersom jag jobbar på annat ställe i veckoena... (fast fortfarande bara två dagar).

Och nu är jag schemalagd till att "bara" jobbar var sjätte lördag i SecondHand, känns helt okej tycker jag allt (jaa, och detta är helt på egen begäran).

Men det har gått alla tiders att jobba idag, och vad mycket folk vi har haft som varit o fikat. Jodå, det har varit stor rullians i hela affären under fyra timmars öppettid!

Alla våra semlor gick år o var slut redan klockan tolv, vet inte alls hur många som var beställda...men vi har ju både "vanliga" semlor och minisemlor och jag tror att verkligen alla var slutsålda samtidigt.






 




 












 













Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards