Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Hanna Boman - 23 februari 2017 20:55

Och ännu en dag som jag varit ute i kyrkan på fritidsgård, sista dagen för mig fick det bli för den här gången.
På programmet idag, stod det Pizzabak o det var en del barn som var med och bakade ihop med Sören & Lars.
Det blev två sorters pizzor, men jag tog bara en sort av dem o den var god (vet dock inte exakt vad det var på den bara...)!
Annars var det de vanliga olika sorters sysslor, Xbox & sällskapsspel & pärla pärlplattor & pingis/bordtennis & sitta o snickanacka lite med varann (vi vuxna gjorde väl mest det).
Som vanligt var ju kiosken öppen för godis & chokladbollar & panpizza & nudlar & chips & kaffe & te & vatten & saft & läsk & Ramlösa!

Alltid lika trevligt att få komma ut o vara där, för att prata och träffa både nytt & gammalt folk...barn som vuxna! :)

TACK för dessa två dagarna som jag varit med i år!

/Kram & tjingeling



 

Jag med min "fina" ledarskylt

 

 

 



   

Kaffe & chokladbollar

 

 

 

 

 

Hemgjord pizza

 

 

 

 

 

...och så lite godisremmar

även denna dag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards