Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Hanna Boman - 25 februari 2017 23:04

Jajemen, ännu en deltävling i Melodifestivalen och den här gången var det då Deltävling 4 som gick av stapeln från Skellefteå.

Mnja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga nu efter den här gången. Men visst sjutton hade man väl ändå hoppats på att Loreen skulle komma direkt till finalen, fast hon kom ju ändå och blev placerad till andra chansen.

Denna deltävlingen var väl inte riktigt BRA som de andra tre deltävlingarna, och det är ju då förstås helt o hållet vad jag tycker!






 

David Lindgren & Clara Henry & Hasse Andersson

 

 

 

Startordningen för kvällen:

Wiktoria - As I Lay Me Down (direkt till final)

Les Gordon - Bounds To Fall

Sara Varga och Juha Mulari - Du får inte ändra på mig

Jon Henrik Fjällgren - En värld full av strider (direkt till final)

Axel Schylström - När ingen ser (andra chansen)

Alice - Running With Lions

Loreen - Statements (andra chansen)

 

 

 

 

   

Wiktoria & Henrik Fjällgren feat. Aninia

 

 

 

 

 

 

   

  Axel Schylström & Loreen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 25 februari 2017 22:09

Idag så har mina två kusiner på mammas sida, ja deras respektive firat sin(a) 40-årsdag (ar) med ett väldigt smaskigt o gott KAFFEREP!
#ingentingförviktväktaredethär ;)

Men ett fantastiskt gott & supermysigt KAFFEREP, så nu har man fått en rejält stor sockerboost!

Och jodå, visst tog jag av ALLA sorterna!

#inteallsmeningen

Släkten & många vänner var med och firade Sofie & Henrik, väldigt trevligt att träffa alla som man annars inte träffar SÅ ofta.
Nu är det ju som såhär också, att både Sofie & Henrik fyller år på samma dag (8 februari) o då förstås är lika gamla/unga!

Ptjaaa, Sofie & Henrik...glöm inte bort detta nu. Att vi tre är nu lika gamla ett tag till, mohahaha! ;)

Och att 40 år är en BRA ålder kan ju jag intyga, som redan fått känna på det i ett år snart! :)

STORT TACK för ett JÄTTEtrevligt kalas/KAFFEREP! :)





 





   






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards