Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Hanna Boman - 28 februari 2017 23:51

Ikväll så har det varit en helt vanlig övningskväll med Second Voice, och denna gången var det väldigt roligt att vara där. Det var en sång som vi övade, som jag inte kände igen...hehe!

Men då hade de börjat öva på den förra veckan när jag inte var med på övningen, fast den var inte så svår utan den var relativt enkel.

Eftersom det är Fettisdagen idag så blev det semmelfika i slutet, hembakade semlor. Och väldigt goda, mums!





 













 

Av Hanna Boman - 28 februari 2017 14:53

Eeeh, hur många har missat att det idag är Fettisdagen

Och hur många har ätit en samla idag? Javisst kan man äta semla i stort sätt när som helst nu för tiden, eller hur?

Jag för min del har inte ätit någon idag, inte än i alla fall.

Nu finns det ju faktiskt väldigt många olika sorters semlor, och för mig personligen är originalsemlan den allra bästa!

Får väl se om det kommer bli semla idag, vad jag har bestämt i min tanke är att "inga fler semlor nu längre"!





 






 

Semmelwrap

 

 

 

 

 

 

 

Prinsessemla

 

 

 

 

 

 

 

 


Minisemla

 

 

 

 


/Tjingeling






Av Hanna Boman - 28 februari 2017 12:27

Ojoj, idag var jag visst till ViktVäktarna tidigt på morgonen...redan klockan åtta (och vem skrämde upp mig vid den tiden)? ;)

Aja, jag kunde inte någon av tiderna igår...så därför fick det bli denna tiden idag. Sist jag tog mig dit denna tiden, så var det ju för att jag ville "utmana" mig själv. Hehe!

Och det var en helt okej lagom skara som var där idag, precis som sist jag var där vid den tiden.

Men vad handlade den här veckans möte om då?


Jopp, det handlade om att sätta fokus på sin viktminkning.

För det kan ju vara så att man har följt sin SmartPoints-budget hela veckan, menändå inte kunnat

gått ner i vikt.

Det kanske bara var något hekto ner, men i sin egen tanke

så är det kanske mera minus. Eller kan det vara att man

står stilla på vågen också.


Sen kommer det här med vad vågen visade idag då jag skuttade upp på den, och jadå...den var väl relativt snäll emot mig med tanke på vad jag har stoppat i mig under helgen (måndag/tisdag) är "otroligt" dum vägdag enligt mig.

Men jag blev nöjd ändå idag, med tanke på att jag fortfarande inte behöver betala någon Veckoavgift och har inte behövt nu på 22 veckor i rad!

Så idag visade vågen 61,6 kg som då resulterade i +0,2 kg

TACK snälla vågen för att du är så snäll, ett litet plus är ju inte hela världen! :)











    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards