Alla inlägg den 9 april 2017

Av Hanna Boman - 9 april 2017 22:52

I eftermiddags så åkte vi upp till Tving för att gratta Markus som på dagen idag 

fyllde 50 år!

Så vi var en stor hop av kyrkfolk som samlades utanför dem klockan tre, 

ett mycket trevligt kalas med goda "crepes-pannkakor" där man själv fick 

fylla sina crepes...jättegott & mumsigt! :)

Sen satt man bara o pratade med varann, precis som man ska göra då man träffas!

Även gänget från On the Road kom förbi o grattade förstås plus en del andra också, grannar 

bland annat!


~~tyvärr blev det inte några fler bilder, för mobilen ville inte 

riktigt som jag ville~~



 








Av Hanna Boman - 9 april 2017 22:34

Dagen idag började med en fantastiskt fin gudstjänst, där vi välkomnade en ny medlem

i församlingen. Hehe, jag vet inte...men visste inget om att vi skulle välkomna 

en ny medlem idag (visste nog inte så många). Trevligt!


 





 

Håkan Bergström

 

 

 

 

 

Magnus Bergman & Sara Thörnquist

 

 

 

 

 

...efter gudstjänsten serverades det Scoutlunch och sen var det

församlingsmöte också.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards