Alla inlägg den 3 juli 2017

Av Hanna Boman - 3 juli 2017 20:42

Jodå, visst har jag varit till ViktVäktarna idag när det är måndag! 

Och i helt plötsligt en helt ny lokal, som nu då har bytt från 

Skepparegatan 31 ner till Östra Köpmansgatan 34. Men jag kan väl knappast säga att

den här lokalen var bättre, eller hur jag nu ska förklara mig.

För det fanns ju hiss, men först så var det en 3-stegstrappa

innan man kom in genom dörren. Sen var det en lång trappa, och inte någon hiss

just där...utan jag fick hjälp av en helt okänd "icke viktväktare" till på köpet, och då visade hon mig

in på gården...och där fanns det en hiss.

(jag som trodde att det skulle vara enklare för mig nu att ta mig in o ut).

Men nästa vecka vet jag ju från början vart jag ska ta vägen, hehe!

~~jaa, det om detta...som bara var en parantes i det hela~~

Annars var väl lokalen i sig helt okej, behöver nog bara känna in sig lite först!


Men vad sas på mötet annars idag då?

Att man ska kunna hålla rutinerna även under sommaren.

Och att inte alltid ha en massa "måsten" hela tiden, utan 

att bara få vara ibland också.






Och sen är det ju det här med vad den där vågen visade idag, då jag ställde mig på den.

Jajemen, jag kan ju säga att jag blev glad...för idag var den ju snäll.

Eftersom den visade 61,8 kg som då resulterade i -1,2 kg.

Ganska skönt får jag väl lov o säga, när den nu visade inom min "icke betalande-vikt"!

Fast o andra sidan så har jag inte behövt betala någon gång, när jag legat

över mina 2 kg.

Och om det är rätt eller inte, har jag inte en susning om alls!










 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards