Alla inlägg den 10 juli 2017

Av Hanna Boman - 10 juli 2017 22:58

Johodå, ännu en måndag till ViktVäktarna och även denna gången så var det lite bök att ta sig

in i den NYA lokalen...men det funkade väl bättre nu än förra veckan då man inte visste 

alls vart hissen fanns med mera.

Och inte många alls som var på plats idag om man ska jämföra med förra veckan, för då 

var det nästan knökfullt.

Mötet idag handlade om MÄTTANDE DAG och det är ju då som man varken behöver räkna eller väga.

Utan man äter tills man blir lagom MÄTT och av sådant som ligger under MÄTTANDE förstås.

Annars så får man ju räkna o ta ifrån sin VECKOBONUS, för den finns ju alltid med oavsett.

Sen brhöver man inte alltid köra på MÄTTANDE DAG hela veckan, utan man kan räkna SmartPoints

vissa dagar.

Eeeh, låter det som jag har varit med här i några år nu...eller? ;)


Men vad visade vågen idag då, när jag "skuttade" upp på den?

Jepp, jag får väl vara nöjd eftersom den inte visade över min MÅLVIKT!

Och då visade den ju kort o gott 62,0 kg vilket resulterade i +0,2 kg.


Bättre lycka till nästa vecka Hanna!











 

Av Hanna Boman - 10 juli 2017 11:17

När jag förra veckan var i SecondHand och fikade först o främst på i Café 2, så gick jag en 

liten lov för om jag skulle hitta något.

Jag fick nys om att jag ville ha en mjölkkanna i glas, men gav upp efter mycket om och men!

För det fanns ingen, men jag hittade två stycken värmeljusstakar (precis som jag inte 

har i överflöd av just den varan redan)

Sen hittade jag en fin sockerskål, eller vad jag nu kommer att ha den till!

Allt detta blev ju verkligen jättedyrt, hela 9:- som jag fick betala med mitt kort.

Bara för att jag inte hade 9:- kontant av den NYA sorten.

Men men, så blir det då man nästintill aldrig har kontanter

på sig längre!







 

Sockerskålen




 

Värmeljusstakarna













   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards