Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Hanna Boman - 14 juli 2017 23:12

Idag så har Kronprinsesan Victoria fyllt 40 år!

Och det firades ju förstås i vanlig ordning i Borgholm på Öland.

Årets Victoriastipendium gick till Jenny Rissveds, och inte 

heller detta året vet jag vem det är! ;)






 











 

Jenny Rissveds

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 juli 2017 21:27

Nu får det bli lite KVÄLLSFIKA här, framför TV:n och firandet

av Kronprinsessan Victorias 40-årsdag! :)

#friggs #ekologiska #lättsaltade #riskakor #tvåkoktaägg #glöggte

#singoalla #mangopassion

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 juli 2017 17:34

Lite lagom svala vindar var det att sitta på balkongen för att äta en

Salladsbar från Cityhallen!
#ICASupermarket #cityhallen
#ramlösa #härlig #rabarberjordgubb

Men det var ju ändå skönt att sitta på balkongen i alla fall, för nu verkar ju snart värmen

att komma. Man får väl hoppas om inte annat, eller hur?










 

Av Hanna Boman - 14 juli 2017 12:17

Idag så träffades Stina & Pelle och jag först nere utanför Sveas service

klockan tio, för att sedan ta följe upp till Militärhemmet...men där hade de

semester/sommarstängt, så då promenerade vi vidare mot Elsas café istället!

En så fantastiskt mysig fikastund ihop med Stina & Pelle, nu när jag inte fick träffa 

Stina då jag slutade jobbet på P4Blekinge...eftersom hon hade semester då.

Stina hade väl tycket att Militärhemmet var ett bra ställe, för där har de

"tydligen" (jag vet inte) en lekhörna där Pelle hade kunnat vara och leka.

Men våran plan fick ändras, fast gjorde ju inte så mycket!




TACK Stina & Pelle för en mysig stund!


  





   













 














Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards