Alla inlägg den 26 augusti 2017

Av Hanna Boman - 26 augusti 2017 22:12

Yes, här kommer nu vad jag fyndade ute i SecondHand idag!
Och nja, frågan är eller var ju ifall jag verkligen behövde dessa.
Jag har väl i och för sig nu den sista tiden varit lite på jakt efter glasmuggar. Och lite för att jag har provat att dricka te i ett vanligt glas här hemma vissa gånger, vilket då har funkat hur bra som helst.
Så därför fick det bli dessa, dels för att de var fina och då jag var barn så minns jag att vi hade ett glöggset med sådana muggar...fast då var de betydligt mycket mindre.
Och då känns dessa väldigt okej att dricka både kaffe & te ur, tänker jag nu!


/Tjingeling




   

   

Och javisst har jag väl blivit lite "halvnördig" nu på att fixa till

svartvita bilder med mobilen, haha!

Jepps, så är det bara...så därför fick det nu bli en

svartvit & en vanlig bild!
















     

Av Hanna Boman - 26 augusti 2017 14:34

Jomen visst, idag så fick det bli en runda bort till Pingstkyrkan SecondHand.
Nepp, inte för att jobba varken för mig eller Bea...utan vi hade bara bestämt att träffas där för att ta en fika och så blev det ju lite shopping med.
Ptja, inte för att JAG behövde kanske...men det bara blev att jag ville ha dessa ändå
(kommer senare i ett nytt inlägg om vad jag shoppade för något).




TACK för en mysig tid idag goa Bea!


  






 





















       







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards