Alla inlägg den 29 september 2017

Av Hanna Boman - 29 september 2017 15:23

Nu hade väl jag tänkt att sätta igång min kaffebryggare med kaffe i innan jag började skriva här, men glömde bort!

För vad är det för en dag idag, om inte KAFFETS DAG!

Inte för att jag visste att det fanns någon sådan här dag, men eftersom det finns väldigt 

många TEMADAGAR under ett år...så varför inte KAFFETS DAG egentligen?


Hehe, och jag har väl aldrig varit en sån där person som behöver KAFFE varje dag!

Utan dricker det väl egentligen bara då & då, när jag vill typ!

Och en sak som är säker är ju i alla fall att jag aldrig kommer lära mig dricka kaffe utan mjölk

så vuxen kommer jag inte bli...aldrig!

 

 


Sisådärja, och nu fick ni veta allt om mitt kaffedrickande...haha! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards