Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Hanna Boman - 18 februari 2018 21:18

Idag var det en fantastiskt fin & bra gudstjänst (av det jag var med på, eftersom jag kom lite lagom sent...)

Men fick höra en fantastisk predikan av Frida Bäckström, som är barn- och ungdomsledare i Wesleykyrkan, Limhamn/Malmö.

Så av det jag hörde blev man alldeles tagen, fantastiskt Frida!


  

Javisstja, innan dess så hade det varit parentation av en trogen o fin församlingsmedlem (min söndagsskollärare då jag var barn, känns så ofattbart på sätt och vis att hon inte finns bland oss längre)!

~~fast jag missade hela den parentationen, tyvärr~~

Sen var det tre stycken som ledde oss i lovsång,

Evelina & Niclas & Anna!


Av det jag var med, så var det en fin & bra gudstjänst på alla sätt o vis!







 

Frida Bäckström

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards