Alla inlägg den 18 april 2018

Av Hanna Boman - 18 april 2018 19:58

Nu så fick vi ju ÄNTLIGEN till en fikadejt Beccis & jag!
~~Hehe, vi hade väl först tänkt oss att ta en "fira jobbet fika" då jag började jobba på nytt ställe i höstas. Men det blev liksom aldrig av att vi fick till det o sen så slutade jag där ute!~~
Jomen, detta var bara en liten parentes i det hela!

Så efter att Rebecca hade jobbat färdigt, så träffades vi på Waynes Coffee klockan halv fem!

Och vi hade väldigt mycket att prata om den här gången, hehe!
(kan ju vara för vi inte har träffats på länge)






TACK för en mysig stund tillsammans med dig idag Beccis!

  










 











 



















Av Hanna Boman - 18 april 2018 16:02

Ojoj, nu var det ju ganska längesen som Stina & jag träffades på tumanhand över en lunch!
Och idag blev det lunch på Parken Bar & Bistro.
Jepp, det var lite svårt att få en plats när vi träffades utanför klockan 12:03...men vi hittade en helt okej plats!

Jag valde att äta Baconlindad färsbiff med potatismos & haricots, vilket var jättesupergott!


 

 

 

TACK för en supermysig stund med dig idag världens bästa Stina!


  










   













 





















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards