Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Hanna Boman - 8 maj 2018 21:58

Nu ikväll har det varit MUS-möte, och det var nog den kortaste DAGORDNINGEN jag har varit med om.
Jag hade inledningen idag, eftersom jag stod på turlistan.
Och då läste jag en text ur boken ?365 dagar med Jesus?.
Sen var det dags för fika, som var mycket gott.
Nejdå, inget avancerat utan ett vanligt fika bara i all enkelhet.



 












 


















 

Av Hanna Boman - 8 maj 2018 16:43

Ännu en gång ner till "mitt kära" Arbetsförmedlingen för att återigen BRAINSTORMA lite ihop med min SIUS.

Fast så väldans mycket brainstormande blev det väl inte, för jag sa vad jag skulle kunna tänka mig o vad jag hade funderat på lite sedan förra veckan då vi sågs där nere!



Jahapp, när jag kom dit idag när jag skulle vara där klockan två...så fanns det inga lediga rum o då fick vi sitta i vid ett bord borta vid de "allmänna datorerna".

Och då kom min lilla fundering när jag sedan gick därifrån, "Att när man bokar en tid med någon, bör man inte samtidigt kolla om det finns ett rum ledigt?"


Fast de kanske inte riktigt har de rutinerna, vad vet jag! Nu fungerade det ju bra ändå, för jag hade 

ju inte några "hemligheter" som jag ville berätta!












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards