Alla inlägg under juni 2018

Av Hanna Boman - 11 juni 2018 23:48

-

Nostalgi på hög nivå, från 90-talet

Av Hanna Boman - 10 juni 2018 23:02

Ännu en söndag som jag tog mig ner till Pingstkyrkan.
En fin & innehållsrik gudstjänst på många sätt, där det först var dop av en "man i sina bästa år"!
Med andra ord så var det inte någon ung dopkandidat, fantastiskt!

Sedan så var det en fantastiskt fin avskedspredikan av Louise Sundkvist, som nu snart kommer styra kosan till Umeå!

TACK Louise för en fin & innehållsrik predikan idag!

  




 

Linn Sundkvist

 

 

 

 

 

   

Dopakten

 

 

 

 

 

 

Louise Sundkvist

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkkaffe nere i Café Ankaret

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Lite tal och så till Louise

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








Av Hanna Boman - 7 juni 2018 18:52

Idag efter att Rebecca hade jobbat klart, så kom hon hem hit till mig på lite fika.
Och eftersom det fortfarande är så fantastiskt skönt sommarväder, så fick det ju förstås bli fika ute på balkongen...vilket var jätteskönt!

TACK snälla Beccis för att du kom, mysigt!



  




#kaffemedmjölk
#kolasnittar
#hallongrottor








 

Av Hanna Boman - 6 juni 2018 23:59

Nu idag så har det varit födelsedagsfirande för kusinerna Lovisa & Joel.
Lovisa fyllde 12 år den 7 maj och Joel fyllde 13 år på självaste dagen idag.
Och dagen firades hemma hos familjen Nermans i Södra Sandby!
En mycket trevlig dag, som började med lunch/brunch när vi kom fram.
Sen har väl dagen gått sin gilla gång, vackert väder och bara en helt enkelt skön dag på alla sätt & vis!

Självklart var det ju presentutdelning/presentöppning till de båda födelsedagsbarnen!

Av mig fick Lovisa ett par örhängen o Joel fick en förpackning med lösgodis!

Och jadå, vi åt & drack väldigt goda saker hela dagen idag!


TACK för en supermysig dag!




  







 





   




 





 





     

Av Hanna Boman - 6 juni 2018 06:23

   



 





        










   

Av Hanna Boman - 5 juni 2018 20:03

Nu har jag varit o fikat på Café 2, vilket var trevligt som vanligt.
Det är ju alltid billigt fika där, så varför inte!
Denna gången hade jag ju inte bestämt att jag skulle fika med någon speciell, utan idag bara blev det att efter Viktväktarna att jag & Kerstin tog oss dit.

Så då blev det fika tillsammans med Kerstin & Olle & Birgun denna gången!

#3kopparkaffemedmjölk
#trekantsmacka
#päronbiskvi





TACK för idag Kerstin & Olle & Birgun!


  










 













 

Av Hanna Boman - 5 juni 2018 17:13

Jepp, tro't eller ej...men idag har jag varit till ViktVäktarna i Ronneby och detta var första gången 

som jag var dit sedan de stängde lokalen här i Karlskrona i januari!

Och ja, jag åkte med en vän/kompis dit idag.

Dagens möte idag handlade mycket om vad man dricker o framför allt hur mycket man dricker

just nu när det är så varmt som det är!

 Och ska jag vara ärlig, vilket man ska vara har jag ju lärt mig...så är jag verkligen inte den bästa 

på att dricka mycket även om man behöver.

Men det kan kanske bli ändring på detta nu, eller vad säger du Hanna?!

Hepp, njaej...kanske inte!


Sen finns det ju dryck som kostar SmartPoints, och även dryck som är gratis förstås!


Och ja, nu kommer jag gladerligt skriva vad vågen stannade på för vikt idag!

Med tanke på att jag inte har varit på någon viktväktarvägning alls, sedan vecka 3...så 

är jag jätteNÖJD!

Vågen just idag stannade på 67,2 kg  och resulterade ju då i +0,6 kg!


Så på 20 veckor som jag inte har varit och vägt mig alls, så är jag superjättenöjd!



Jag har väl inte känt mig som en jättebra viktväktare under denna våren, men jag har väl 

tänkt omedvetet på ViktVäktarna ändå!




#jagärsånöjdsånöjd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards