Alla inlägg den 1 augusti 2018

Av Hanna Boman - 1 augusti 2018 22:32

Sedan juni månad så har vi haft o har fortfarande "Sommaronsdag" ute i kyrkan från klockan sex, fram till så länge man orkar kan man väl säga.
Det är bara så enkelt att JAG inte har varit med någon gång tidigare, men ikväll var jag med och kom ut till baksidan när de satt o fikade på chips/BRAGO-kex & saft/vatten/kaffe.
De hade spelat en runda volleyboll innan, och tagit sig en liten siesta bara.

Och under dagen idag hade väl jag mer hoppats på att det skulle spelas krocket eller kubb istället, för då kan ju jag vara med också...men de ville väl drypa svett i värmen av att spela volleyboll, vad vet jag!

När uret sedan närmade sig halv åtta, så var det dags att gå in för lite Bibelsamtal & bön, då läste Hampus från Johannesevangeliet 15:1-10. Efter det så hade vi lovsång och bön!

Sen var det dags att dra sig hem, eller?
Haha, nejnej...vi tog oss till Långö för ett kvällsdopp (jag var inte med på detta, utan hängde bara med för att kolla).



   



   








   









 






 











 





   

...och här är de på väg upp








   

Lite fåglar spatserandes i sanden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards