Alla inlägg den 12 augusti 2018

Av Hanna Boman - 12 augusti 2018 22:02

Idag har det varit en fin dag med dop för Bob!
Dopet hölls i Amiralitetskyrkan o var ett mycket fint dop!
Det var väldigt många kusiner till Bob som var där förstås.

Och jag vet inte riktigt vad jsg ska skriva, så bilderna får nog säga mer (blir lättast)

Efter dopakten så tog vi oss till Sparrensgatan, för lite festligheter som blev smörgåstårta & dryck!

Lite senare sen blev det kaffe & kaka & tårta!


#bobdop
#amiralitetskyrkan
#plastmoster

 

 

 

 

 







     








   












 

Av Hanna Boman - 12 augusti 2018 08:17

Ojojoj, vad tiden går...eftersom det är idag 8 år sedan som jag öppnade

den här bloggen och detta är den enda bloggen jag har haft.

Vissa perioder är det väl inte det bästa att uppdatera bloggen varje dag, men 

så är det nog alltid.

Då när jag öppnade bloggen så var min tanke först:

"Jag får väl se hur länge jag kommer hålla på, blir nog inte så länge...men johodå, jag har ju hållt 

på sedan dess o tycker det fortfarande är roligt!

Fast just nu sedan en eller två veckor tillbaka, så funkar det inte med automatisk länkning

till Facebook utan får skriva "förhand" efter varje uppdatering!

Åååh, det har liksom inte heller hjälpt att jag har mailat dem på mailadressen:

support@bloggplatsen.se


Nope, jag har med andra ord inte fått något svar någon gång då jag har undrat 

över något...vilket jag tycker är jättedåligt!


Särskilt när jag har sett att andra som har blogg under www.bloggplatsen.se 

också verkar ha problem med samma sak!


Men som sagt, så fyller min blogg idag 8 år!

GRATTIS bloggen!


  








     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards