Alla inlägg den 11 oktober 2018

Av Hanna Boman - 11 oktober 2018 22:07

Nu den här kvällen så har Alpha satts igång igen, och nu har jag eller vi som gick Alpha 2 sist hamnat i Att våga stanna!
Nu var det ju inte bara VI från Alpha 2 förra året som går denna så kallade fortsättningskursen, utan det var en del andra också.

När vi nu går Att våga stanna så är det inte något studiematerial, utan vi läste ur BIBELN och vad jag tror så är det nog så vi kommer göra förtsättningsvis under dessa tio gångerna också.






 










 











 

Av Hanna Boman - 11 oktober 2018 21:33

Ännu en TEMADAG att kanske ta till sig eller beakta, inte vet jag!

För idag är det ÄPPELMUSTENS DAG!

Och jag tror nog inte att jag överhuvudtaget har druckit ÄPPELMUST någon gång, 

eller har jag verkligen det?

Jo, det har jag säkerligen gjort...men inget som jag kan minnas såhär!


Men jag kan nog tänke mig att det är gott, eller?



#äppelmustensdag2018

 

 

 




 







 






Av Hanna Boman - 11 oktober 2018 15:47

Jahaja, då har jag varit till ViktVäktarna idag igen eftersom det är ju torsdag...det blev visst så den 

här veckan också!

Och ja, jag kom visst lite sent idag...skyllde lite på ~~jag inte riktigt kunde klockan idag~~

Så när jag kom då hade ju mötet redan börjat som sagt, men "bättre sent än aldrig"!

Och idag pratades det om "MOTION", vilket alltid är roligt att gå igenom!


Ganska många "punkter" som hade hunnit skrivas upp på tavlan/blocket!


Nej, jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva nu mera om detta egentligen.


Så då slutar jag väl som vanligt med att tala om vad den där våguslingen sa eller visade idag, så jag tog

mig dit (för det fick ju jag göra efter mötet).

Jag är ju inte alls så jättesugen på att "säga" vad den visade denna veckan, men får väl göra

ändå. Och den visade 69,9 kg vilket resulterade i +1,1 kg!


Och vad säger JAG om detta nurå?

"Attans skit, Hanna...skärp dig nu till nästa vecka o övriga veckorna!"




#veckoavgift  #straffavgift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards