Alla inlägg den 18 oktober 2018

Av Hanna Boman - 18 oktober 2018 21:58

~~~~Oooh, yeah...efter den här gången att ha varit till ViktVäktarna så är jag typ hur jätteglad som helst!

Nu så fick jag vänta med att väga mig till efter att mötet var slut, för att jag var ju där lite sent typ fem minuter innan mötets start och då var det fullt av folk/medlemmar som redan hade vägt sig o bara "väntade" på att mötet skulle börja! He, det var inte bara jag som fick vänta...utan det var några till.~~~~

 

 


Och nu så är det ju då dags för vad denna veckas möte/workshop handlade om! Ett väldans bra möte, om man inte riktigt är haj på appen.  ~~~Viktväktar-appen~~~~



För det finns ju ganska mycket som den appen har, som t ex

Recept & Viktresultat & Scanner & Calculator & Aktiviteter & Min mat & Snabbval & Favoriter & Snabbval.




Nee, nu tror väl inte jag att någon som inte är eller har varit viktväktare förstår vad jag menar med detta. Fast jag kollade lite i appen nu bara för att jag ville igen se hur mycket funktioner det finns och så ville jag skriva ner funktionerna här också!

Och om jag ska vara ärlig så kollar väl inte jag jättemycket i appen, men kan ju bli mera nu!


Jepp, och nu så kommer ju jag tala om denna veckans viktresultat för mig då förstås. För för någon annan vet jag ju inte, hehe!

Men för mig denna veckan är jag verkligen riktigt vän med vågen, eftersom den visade hela 67,9 kg vilket resulterade i -2,0 kg.


Nu var det ju så att Kristina pratade med mig och "skällde" väl lite på mig förra veckan om att jag ska ju gå ner i vikt och inte upp!

Jag fick en läxa av henne, och det var att skriva "checklista"...men den läxan "glömde" jag bort, eller nåt!

Hepp, för någon "checklista" hade jag ju inte med mig ifylld alls!

Busigt gjort, Hanna!

Men jag känner väl att jag verkligen behövde den här påpuschningen, för att gå åt rätt håll.


TACK snälla vågen, för att du gav mig detta MINUS idag!


  


Sen om man ska kalla denna Veckoavgift för "straffavgift" eller inte, vet jag väl inte. Men jag fick ju betala dessa 130:- ändå, för jag ligger ju inte på långa vägar på min MÅLVIKT än. Det är typ "bara" 5 kg kvar!



#veckoavgift  #straffavgift

 

 

 

 

 

 

 

 


Viktväktar-appen

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - 18 oktober 2018 12:27

Åååh, vad gott...idag är det CHOKLADMUFFINS DAG!

Kanske att man ska baka en sats chokladmuffins idag då, eller?

Hur många har laddat med att baka chokladmuffins till just den här dagen nu då?

Hehe, jag har ju då rakt inte gjort det...och kommer nog inte göra heller!

Men visst är det gott med kaffe chokladmuffins?

Och det kan man ju fika på vilken dag som helst på året, eller hur?






#chokladmuffinsdag2018




 










   



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards