Alla inlägg den 24 oktober 2018

Av Hanna Boman - 24 oktober 2018 12:23

Hur trött & irriterad får man bli över detta fortfarande egentligen?

Att Facebook-länkningen fortfarande inte funkar gör mig galen, efter att ha 

skickat några mail till support@bloggplatsen.se.


Om jag säger att jag har skickat många mail till dem, då ljuger jag...men några har

jag skickat i alla fall och inte fått någon respons eller svar alls!

Och självklart är det det som gör mig så in i baljans irriterad, suck!



~~~~När man går in i Inställningar och rullar/scrollar ner sig till Facebook Connect. Efter det

så kommer det upp en blå ruta där det står "Koppla bloggen till Facebook". 

När man sedan klickar på den nu, så står det!~~~~


<<<<Facebook har upptäckt att Bloggplatsen inte använder en säker anslutning för att överföra information.

Facebook kommer att begränsa vad Bloggplatsen kan uppmana dig dela när den använder en osäker 

anslutning. Detta kan bero på att Bloggplatsen inte fungerar optimalt!>>>>



Hmm, nu när jag läste igenom denna texten återigen så funderar jag på om det verkligen finns 

en del som bloggar under Bloggplatsen där deras blogginlägg läggs ut direkt på Facebook?





 















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards