Alla inlägg den 1 januari 2019

Av Hanna Boman - 1 januari 2019 17:02

Igår så var det den sedvanliga NYÅRFESTEN ute i kyrkan från klockan 20!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, men vi var väl runt 37-40 stycken som åt en riktigt god

3-rätters som Lena & Sören fixar till, vilket de har gjort i alla år!

FÖRRÄTT: Toast Skagen
VARMRÄTT: Laxfjäril & pressad potatis & sherrysås & gröna ärter
EFTERRÄTT: Ostkaka & glass & grädde & sylt

Medan vi satt och åt så fick vi lite knep & knåp att underhålla oss med.
Lena & Sören hade lite roliga sketscher också!

Dessa timmarna gick ju väldigt fort, helt plötsligt var det dags för NYÅRSBÖN när klockan visade 23:30!

Och det var Ulla & Ivar Karlstrand som pratade o läste dikter, samtidigt

som Gudrun & Lennart Hartler sjöng också.

Efter tolvslaget sen så kollade vi på fyrverkerier i området, men kollade genom fönstrena vilket gick minst lika BRA!

Och därefter var det dags för 2019-års första Tårtbuffé & kaffe!

Får man säga att denna nyårsfesten är i stort sätt för RPG-are!
Eeh, jag & Peter sänkte ju medelåldern ganska rejält!







   






 










   

Ulla & Ivar Karlstrand

 

 

 

 

 

 

 

Gudrun & Lennart Hartler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards