Alla inlägg den 3 januari 2019

Av Hanna Boman - 3 januari 2019 19:08

Årets första besök hos ViktVäktarna är gjord, och jag är ju faktiskt väldigt nöjd med detta!
Att det bara kunde bli så himla, är jag väldigt förundrad över...
Men det där med viktresultatet, får väntas på till slutet (som vanligt).

GÖR DE BÄSTA VALEN FÖR DIG

  • Allt är tillåtet på WWFlex, så hur planerar du att äta under högtiderna?
  • Att ha en medveten inställning till vad du äter hjälper dig att planera i förväg och säkerställa att du äter det du verkligen vill.
  • Är jag verkligen hungrig?

  1. Är jag verkligen hungrig?
  2. Är det här det bästa valet?
  3. Kommer du njuta av det?


Och vad visade vågen idag då jag gick upp på den? Jag kan ju i alla fall den här gången säga att jag blev glad, efter att den visade 69,2 kg som då resulterade i -0,8 kg!

Ojojoj, känns ju riktigt BRA!

 

 

TACK vågen, för vad du gjorde för mig den här veckan!

  








 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards