Alla inlägg den 3 februari 2019

Av Hanna Boman - 3 februari 2019 22:02

Och så nu ikväll har det då varit en Himlakul-gudstjänst, där Fredax-gänget var ansvariga!
Fast de var liksom inte med o gjorde nånting under själva gudstjänsten, utan hade

varit med och förberett gudstjänsten under en fredagkväll eller så!

Och när Fredax-gänget håller i gudstjänsten, så sjungs det LOVSÅNGER från början till

slut...och det tycker jag känns SÅ bra!




 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 3 februari 2019 17:21

Ännu en gång som jag tagit mig hem till Ravnbös efter gudstjänst i Pingstkyrkan

(nästan ett stående koncept nu ju...)
Åtminstone om vi har eftermiddags/kvällsgudstjänst i Mariedalskyrkan.

Och då serverades det potatismos & fiskgratäng som verkligen var jättegott!
Helt himmelskt gott!

Mumsfilibabba!

TACK Martina & Morten & Seth & Iris för en mysig

stund med er idag!



  








     

Av Hanna Boman - 3 februari 2019 16:22

Den här söndagen så har jag varit och firat gudstjänst i Pingstkyrkan.


~~på grund av snöigt väglag, så blev jag lite sen..."men bättre sent än aldrig"!~~

Idag sjöng Second Voice på gudstjänsten också, och jag tycker det fortfarande är så skönt att

bara sitta ner o lyssna!

~~får se om jag sätter igång o börjar igen~~

Dagens predikant var idag Göran Olsson, och han predikade om Gudsbilden & hur Jesus ser ut ~~om han har skägg eller långt hår~~




Schysst predikan Göran!
  

Som vanligt kyrkfika nere i Café Ankaret efter gudstjänst, och då satte jag mig med ett stort gäng i

gruppen Unga Vuxna.










 

Stina Olsson

 

 

 

 

 

 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

Second Voice

 

 

 

 

 

 

Kompet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards