Alla inlägg den 23 maj 2019

Av Hanna Boman - 23 maj 2019 23:48

HOPPSAN!



Och vad hände här då, jag var med på en By Mercy-övning ikväll helt plötsligt...
Meningen med min sammankomst där nere ikväll var mest för att berätta om våran Sommarfest ute i Mariedalskyrkan på söndag.
Hehe, men vad jag hade tänkt o tala om blev väl i stort sätt sagt av körledaren...

Eftersom jag inte alls har tänkt vara med och sjunga på söndag, så var jag ändå med på övningen ikväll vilket kändes väldigt roligt att bara vara med lite sådär.
En del av sångerna kunde jag ju, medan andra fick jag ju ha textpapper.

Sen var det en liten mellanakt, så vi fikade o pratade lite också...vilket kändes helt okej.









 













 

Av Hanna Boman - 23 maj 2019 22:18

Oooja, visst har jag varit till ViktVäktarna då det är torsdag...och som vanligt tog jag mig dit till lunchmötet, för då tycker jag det brukar kännas allra bäst. Fast jag var ju på eftermiddagsmötet också, bara för att jag ville träffa en som jag känner som alltid brukar gå den tiden.

Idag så pratades det om: "Att stå silla i viktförknippas ofta med något vi ska göra efter att vi nått vår målvikt, men det ka vara en bra idé att med jämna mellanrum ta en avsiktlig paus från viktminskningen och se det som en viktig delav resan..."

 Och vad visade den däringa vågen idag då jag "skuttade upp på den? Johodå, den här gången så var den ju snäll och visade 67,6 kg som resulterade i -1,8 kg.


Nu så kör vi på en NY vecka med ännu mera MINUS, eller hur?











 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards