Direktlänk till inlägg 20 juni 2019

Lövmarknaden

Av Hanna Boman - 20 juni 2019 23:59

Idag har årets höjdpunkt gått av stapeln på STORTORGET i Karlskrona (alltid dagen innan midsommarafton).

Jag tog mig dit först på kvällen runt sjutiden, vilket kändes skönt!
Inte så mycket trängsel på folk o inte så varmt heller!

#lövmarknaden2019 #godisremmar #donuts
#chokladtoppar #brändamandlar

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[Bild]

[Bild]

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 29 mars 16:23

/tjofräs

Av Hanna Boman - Fredag 29 mars 16:22

nu kommer det lite bilder på snabbt besök igen, för att sen bli ett bli ett vanligt inlägg skrivet från datorn! ...

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards