Alla inlägg den 18 juni 2021

Av Hanna Boman - 18 juni 2021 19:19

Mnja, idag så blev det KROPPKAKOR hemma hos mamma (första gången på väldigt länge nu).
Jag var lite efter utsatt tid, men inte så värst jättesent utan de väntade på mig (Henrik & mamma).

Jodå, det var ju gott med kroppisar trots allt!


#arontorpskroppkakor #rårördalingon
#grädde







 










     

Av Hanna Boman - 18 juni 2021 16:49

Idag efter jobbet så tog jag mig vidare till mitt förra jobb, som så fick bli först en runda in till Time out för att köpa med mig en Ceasarsallad & Coca-Cola zero!

#timeout #ceasarsallad #cocacolazero

 

 

 

  '

 

 

 

 

 

     




Sen så tog jag mig in till Fredagsfika-gänget, som alltid brukar vara där om fredagarna.
Det är alltid lika trevligt att få träffa och prata med dem!
Just där och då blev det inte att jag fikade eller så, utan det gjorde jag sedan ihop med de gamla jobbarkompisarna. Så då blev det ute på uteserveringen, där jag köpte mig en glass vilket de andra med hade gjort!

#konstifik #engelholmsglass #knäckstrut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


Av Hanna Boman - 18 juni 2021 16:13

TEMADAG!

 


Oja, idag är det ju PIONENS DAG...en temadag av alla dessa temadagar!


Om jag ska vara ärlig, så är ju inte jag den bästa på att kolla ut blomsorter sådär direkt...men visst är det fint med PIONER!




#pionensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards