Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna Boman - 31 juli 2011 23:10


Den här låten gillar jag, är så mysig att lyssna till


Av Hanna Boman - 31 juli 2011 22:38

 


 

Här kommer nu två sorters mineralvatten till. Men denna gången "RAMLÖSA vattenmelon" & "RAMLÖSA ananas".

Vilken är eran favorit av dessa två?

Jag för min del gillar båda två lika mycket, fast "vattenmelonen" lockar nog mina snaklökar mest...hihi!

Av Hanna Boman - 30 juli 2011 23:22

Nej, fy skäms Hanna!

Detta är ju inte alls bra och dricka sådan här dryck. Visst det är väldigt gott ibland, men hur mycket socker är det i en sån läskedryck egentligen?

Skärpning Hanna, du som har gått med i VIKTVÄKTARNA för att gå med i vikt! Och då ska man ju verkligen inte dricka en massa COCACOLA var och varannan dag, som jag har gjort den senaste tiden.

Inte heller en massa lösgodis!


 


Av Hanna Boman - 29 juli 2011 23:09


Här är den av de låtarna han spelade idag


Av Hanna Boman - 29 juli 2011 22:40

Fy för sjutton gubbar vad det har regnat idag. Alltså, det har regnat i stort sätt hela dagen...fram till cirka klockan halv tre. Då blev det uppehåll, så jag tog mig ut en runda på stan.

Denna helgen är det VivaKarlskrona (fredag-lördag).

Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Tredje året på rad som det är nu.

Radio Blekinge hade direktsändning av tävlingen SVENSTOPPEN NÄSTA i programmet som heter "Före sex" och leddes av Rebecka Gyllin & Joakim Müllo.

Usch, jag var inte med från allra första början, eller jo. Det var jag ju, men då satt jag här hemma vid radioapparaten och lyssnade.

Så sen vid 17-tiden var jag på plats vid den stora scenen mellan BOKIA & ENKLA.

Då började Patrik Isaksson att spela i direktsändning, som jag med många andra såg live.

Skoj som tusan, men Patrik Isaksson har väl inte varit en av mina favoritartister...fast kan ändå sitta här och snånynna på hans låtar i huvudet just nu...hihi!

Lite komiskt, eller hur?


 



Av Hanna Boman - 27 juli 2011 20:50

Fick ett ryck i eftermiddags och satte igång och bakade lite KLADDMUFFINS.

Premiär för mig att göra kladdmuffins faktiskt, men de blev himla fina & goda framför allt...hihi!


Såhär kommer receptet:


KLADDMUFFINS

1 dl rapsolja eller vanlig neutral matolja

2 ägg

3 dl socker

2 ½ dl mjöl

1 ½ tsk vaniljsocker

4 msk kakao

½ krm salt


Vispa ägg och socker pösigt, rör ner oljan. Blanda ihop de torra ingredienserna och vänd ner i smeten. Klicka ut i formar.

Grädda mitt i ugnen i 200 grader, ca 13 minuter (bör nog vara i 10 minuter)


 


Av Hanna Boman - 26 juli 2011 21:31

I lördags var jag inne i 3-butiken, då jag först började med att kolla på lite nya mobiler. Sen kommer då säljaren fram till mig och frågar vad jag vill ha för någon form av telefon (så är det ju alltid, när man kommer in i en telefonbutik...hehe!)



Då börjar jag med att visa min

gamla telefon!

*Sony Ericsson Elm*


 

Nya telefonen

*Sony Ericsson Xperia Neo*


Känns just nu som att jag aldrig kommer lära mig denna. Första mobilen jag har just nu med touch. Men det kommer jag väl lära mi så småningom.

HeHe, tur att "lilla jag" har semester nu då ju....  

Av Hanna Boman - 26 juli 2011 20:32

Lördagskvällen (23/7)

Gospel Night i Tältet



 


 

    





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards