Alla inlägg under april 2022

Av Hanna Boman - 29 april 2022 14:35

Nu så var ju detta igår (28/4), och även exakt på veckodagen som Stina & jag träffades för allra första gången (datumnörd, som jag vet att många av er vet att jag är...så är det ju bara jag som kom ihåg detta)!


Men vi träffades då allra första gången nere på Stenbärgsgränd där Viktväktarna höll till då, och på den tiden kände vi inte varandra alls. Nu var ju Stina konsulent/coach då på den tiden.


Ojaa, jag är så glad att ha fått träffa och lära känna henne! Mitt hjärta flödar över gång på gång, då jag  tänker på det...


Så detta firade vi igårkväll över en god bit mat på Gelato, det absolut bästa stället enligt både mig o Stina (tror jag)!




TUSEN TACK min bästa Stina, för en mysig kväll

tillsannans med dig igår!

      











 











Av Hanna Boman - 25 april 2022 12:33

HOPPSAN!

 

 


Under eftermiddagen igår så var Eivor & Martin och Henrik här över en fika, vilket var väldigt trevligt!

Jag bakade en likadan kaka som till min födelsedag i mars, och den här gången blev den betydligt mycket bättre bakad den här gången...

Hehe, men medan "Citronsockerkakan" stod i ugnen... så började vi att fika lite på "Pågen kanelgifflar"& "Singoalla original".


#kaffemedmjölk

#pågenkanelgifflar  #singoallaoriginal

#citronsockerkaka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 24 april 2022 22:59

Nu så var Bibelkliubben Söndagsäventyret på samma ställe idag, vi var alla samlade till en början där vi fick presentera oss för varandra.

Sen sjöng vi våran sång som vi brukar sjunga med barnen i Söndagsäventyret, och der gick ju riktigt bra med rörelserna till med.

Efter det sen så delade vi på oss, och då gick Bibelklubben till sitt (detta är ju då för de lite äldre barnen, där de läser ur BIBELN.


Det sista vi gjorde sen var att samlas i pysselrummet och då satt vi och målade/ritade/pratade!



#söndagsäventyret  #bibelklubben

 

 

 

 

 

 

 

Fika nere i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 24 april 2022 07:32

HOPPSAN!

 


Nu var det ju lördag igår, och då var det ju förstås jobblördag för mig i SecondHand Café 2

Jomen jadå, det var ett helt okej jobbpass. Det brukar ju inte vara tråkiga jobbpass, men däremot så kan det ju vara

en hel del folk som står på kö och vill ha fika typ samtidigt. Fast den tiden jag var där igår, tyckte jag att det var relativt lugnt på den fronten!


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#gullbernavägen4   #stämjärnet

 

 

 

 

 

 

 


#2kopparkaffemedmjölk

#2ciabatta  #1wienerbröd

 

 

 

 

 












 

Av Hanna Boman - 22 april 2022 20:32

DAGENS DATUM!

 


Idag så är det ju dagens datum ganska så roligt, eller hur? Med tanke på att det bara är en massa tvåor, men förstås självklart hur man skriver det!

Ojaa, för det måste ju verkligen uppmärksammans (åtminstone hos mig & i min blogg)!



#dagensdatum  #enmassatvåor

#220422

 

 

 

 

 

 

 

 

 220422

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 22 april 2022 10:34

HOPPSAN!

 


Nu så var det ju ett väldigt bra tag sedan som jag gjorde något med uppdatering i min blogg, aj aj aj!


Men tre dagar av den här veckan då det har varit PÅSKLOV för barn & ungdomar, så har det återigen varit fritidsgård ute i Mariedalskyrkan.

Och då var jag där ute två av dessa tre dagarna! 


Till den här fritidsgården hade de ändrat om lite på de olika "stationerna", som jag och nog flera tyckte verkade vara bättre än hur det har varit tidigare.

Ja, nu så satt bara jag & Iris och snicksnackade om detta igår... (vill nog uttrycka mig så mycklet mer)!


När man är på fritidsgård, då måste man ju fylla på med lite av varje...och det gjorde väl jag mest i tisdags, hehe!



#3muggarkaffemedmjölk

#laysbarbecuechips

#kexchoklad #plopp 

#3lakritspatroner

#1lion


#1billyveggiepanpizza 

#1toasted #1glassaft

    


 




~~~~~~~~~~~~


#1pepsimax

#1premiumpastasalladmedkyckling

#1muggkaffemedmjölk  #1budapestbakelse












   













 



Av Hanna Boman - 17 april 2022 20:34

 



Jesus Kristus, är Uppstånden - Ja, Han är sannerligen Uppstånden!

 Jesus Kristus, är Upppstånden  - Ja, Han är sannerligen Uppstånden!

Jesus Kristus, är Uppstånden - Ja, Han är sannerligen Uppstånden!



Vilken fantastiskt fin och härlig gudstjänst det har varit idag, på självaste Uppståndelsen!







 

Daniel Alm





     


 

By Mercy











 

Kyrkfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards