Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna Boman - 31 oktober 2013 21:57

Jodå, idag så har jag ju som vanligt varit ner till viktväktarna igen eftersom det är ju torsdag.

Och vad pratades det om idag då? Jomen visst, det pratades om vad vi får i oss på huvudmålen som då är frukost & lunch & middag.

Självklart så skrevs det ju upp också som det brukar göra då det ska sägas olika saker. Eeh, frukostlistan var väl den som blev längst...fast väldigt mycket av samma sak, hehe!

Havregrynsgröt i alla dess former, som vad man har på gröten och vad man äter till och så vidare. Jaa, det var en hel del kan jag ju säga. En hel del under lucnhlistan & middagslistan också förstås, hehe!


Jahaja, och nu kommer vi väl tíll detta vad vågen visade denna veckan då jag ställde mig på den...för något annat vet ju inte jag!


Nu så ska jag tala om vad den visade, och det var ett ynka litet minus. Men 61,4 kg -0,1 kg. Inte jättebra kanske, men som sagt så var det ju inget plus i alla fall.

Bra gjort Hanna!




 

Av Hanna Boman - 31 oktober 2013 19:14

Yes, nu när jag har min iPhone i min hand...så måste jag ju nästan testa att uppdatera bloggen med den.
Jag vet att det inte är sådär konstigt eller så, samma sak var det ju för sjutton med Androiden som jag hade innan.
Jag leker med telefonen nu så det står härliga till, hehe!
För jag måste ju lära mig hur den fungerar, eller hur? :)
Roligt är det ju som sagt och inte alls så svårt som när jag för två år sedan skaffade min första Android...Sony Ericsson xPeria Neo.
Kanske ett litet onödigt inlägg, men jag kunde bara inte låta bli...haha! :)

/Tjingeling



Av Hanna Boman - 30 oktober 2013 22:13

I måndags så tog jag mig iväg till 3butiken och beställde mig en iPhone och min allra första.

Igår så kom det ett sms om att mitt paket är ivägskickat. Sen i eftermiddags så kom ett sms ifrån Posten att nu

är paket på plats i Cityhallen Spel & Tobak. Och det gick verkligen fortare än vad jag hade räknat med.



 

xPeria Neo




 

iPhone 5c


Än så länge har jag inte förstått mig på den, men det lär väl ta ett bra tag innan jag hajat hur den funkar.

Så nu mina kära vänner kommer jag inte ha tid med något annat än min nya telefon de närmaste dagarna, hehe!


  











     

Av Hanna Boman - 30 oktober 2013 21:59

Jaha, så har det varit onsdag idag igen och jag har varit och badat i vanlig ordning. Inte så väldans mycket folk idag så var lättare att göra sitt program och jag har gjort det idag.

Nu var inte sjukgymnasten där idag som jag trodde utan en helt annan som jag inte ens har sett någon gång tror jag. Men hon plockade fram på eget initiativ mitt eller mina program, så då var det ju bara att gå efter det. Jag har två program, men gick bara efter det senaste som jag fick för X antal år sedan (minns inte när, hehe).


Men det kändes ju kul att vara igång i vattnet och göra efter vad som står i ens program, för första gången på väldigt länge. Så det ska jag nog allt fortsätta med!


Kom igen nu då nästa vecka Hanna och be om programmet!


Jag avslutade de sista tjugo minutrarna eller nåt med att använda Wett-väst och flöt omkring i, vilket alltid är lika skönt varje vecka.

Skönt var det att bada idag eftersom det var regnigt och ruggigt ute, känns skönare då att hoppa i plurret!


/Tjingeling










 




Av Hanna Boman - 29 oktober 2013 20:22

Hehe, detta var väl kanske en liten konstig rubrik?
Ett litet halvonödigt inlägg också kanske.
Men ni som känner mig vet väl att det är just sånt här jag brukar fika på framför TV:n.
Nu känns det väl till och med som om jag kan tänka mig en mugg te till, för att det var så gott! :)

/Tjingeling

Av Hanna Boman - 27 oktober 2013 23:58

I måndags (21/10) så fyllde mitt söta kusinbarn Stina 4 år! :)
Så idag var det släktkalas. Eftersom jag kom senare hade de sparat mat till mig...så jag fick äta när jag kom.
Tur att de hade sparat mat till mig och 3-rätters dessutom. :)

Sen så blev det lite spel, nämligen "Barnyatzy" och det var ett spel som passade mig helt klart! :)


 



 






 




TACK för ett trevligt kalas idag! :)



Av Hanna Boman - 27 oktober 2013 22:25

Även denna dag så var jag i Pingstkyrkan på gudstjänst, med sång & musik av Robert Åkesson från Örebro.

Han sjöng sånger från den skivan jag köpte igårkväll, fantastiskt fina sånger som man bara ville höra mer av!


 



  

Robert Åkesson


Dagens predikan hölls idag av Göran Olsson som oftast har lättbegipliga prediknaingar!


TACK för en fin gudstjänst idag!












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards