Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Hanna Boman - 5 oktober 2013 08:44

~~Oups, detta inlägget skulle ju ha skrivits igårkväll...vilket jag gjorde men blev inte alls som jag ville!~~

Men igår så var det helt enkelt Tonår i kyrkan i vanlig ordning, fast nu heter det Fredax då! :)
Och det ett händelserikt schema med pingisturnering & kanelbullens dag-tävling & spel av "varulvar i Klågerup".
Vad sägs, visst var det ett händelserik kväll med många roliga saker?

Självklart hade vi även en andakt också som Kyra höll i och ansvarade för.
Andakten kom ifrånRomarbrevet 8:31.
Vad innebär nu detta? Om Gud är för oss, vem kan då vara mot oss?~~




En fantastiskt fin andakt, tack Kyra! :)



Här är min & Sofias kreativitet på att smycka kanelbullar; KHK-bulle & Piggsvinet & Zoo-bullen & en vanlig hederlig Kanelbulle...på sjävaste Kanelbullens dag



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards