Alla inlägg under september 2020

Av Hanna Boman - 29 september 2020 21:21

Nu var det ju ett tag sedan som jag var med nere på en körövning med Second Voice, men den här gången så tyckte jag det var dags att komma ner och "sångöva" lite igen!


Alltså, det är ju till och med att jag gick hem och nynnade på en del av sångerna ikväll plus att jag gör det även här hemma nu.

Det är ju nästan så man kan tro att jag har lyssnat & övat på dem här hemma, men nej det har jag inte gjort!

Jag har ju bara varit med på en övning i höst och det var på terminens allra första övning.

Men är väl kanske så att det inte är allt för svåra sånger heller, så det är kanske därför.

















 

       

Av Hanna Boman - 29 september 2020 16:47

TEMADAG!


Nu så vet ju jag varken ut eller in, men enligt mig och mitt TÄNKANDE...så nog sjutton är det väl LÖSGODISETS DAG idag!


För det har jag fått för mig sedan tidigare, så därför tycker åtminstone jag att det är LÖSGODISETS DAG på dagen just idag!


Jahaja, och vad ska JAG säga om GODIS

Med tanke på att jag inte har ätit just godis på många dagar nu!






#lösgodisetsdag2020







 







 







Av Hanna Boman - 29 september 2020 16:17

TEMADAG!

 

 

 


Ojaa, hur många tycker att man behöver ha en KAFFETS DAG egentligen? Nu är ju inte jag någon stor kaffedrickare, eftersom jag inte är beroende av kaffe. Men däremot så tycker jag det är gott att dricka kaffe åtmistone en gång om dagen, fast kan bli att jag "glömmer bort det" med ibland vilket funkar ju helt okej för mig ändå!


En sak till är ju att jag aldrig nånsin kommer lära mig att dricka kaffe utan mjölk, för så "vuxen kommer jag aldrig bli".





Hmpf, för väldigt många kan väl jag tänka mig att det behöver vara KAFFETS DAG alla dagar per år!




#kaffetsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Av Hanna Boman - 27 september 2020 20:38

 





Nu så var det KVÄLLSGUDSTJÄNST den här kvällen, med en fantastiskt fin NATTVARDSGUDSTJÄNST...där man behöver hålla avstånden, precis som överallt annars!

Men det gick ju bra, bara det att "lilla" jag hade ju förstås fantiserat och tänkt mig en nattvardgudstjänst precis som vanligt...(fråga mig inte varför)


När nattvardsgången var så var det samtidigt en liten rundvandring i kyrksalen, där man fick gå till ljusbäraren TACK-korset som exempel på vart man kunde ta sig till om man ville!







 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Davina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Av Hanna Boman - 25 september 2020 23:13

Nu ikväll så har vi (jag & Henrik) varit hemma hos mamma. När jag kommer dit, så inbillar jag mig att Henrik redan är på plats...efterson han skulle stå för maten. 

Men nä, han var inte kommen alls utan kom en ganska så bra bit efter mig. Fast maten blev färdig ganska så fort efter att han hade kommit, fortare än vad jag faktiskt hade trott!



Efter att vi hade ätit färdig, var det dags att få se lite bilder och filmer på lille Einar. Åååh, det är alltid lika mysigt att få se honom på både bild och film...lille plutten!



#flygandejacob #kyckling #bacon #banan #jordnötter #ris

 

 


Mums vad gott det var, riktigt gott!


  

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

#sia  #glassbåt

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards