Alla inlägg under februari 2022

Av Hanna Boman - 27 februari 2022 18:16

Idag så tog jag mig bort till pappa & Charlotte, för att få träffa Sofia & Bob och Karin & Peter & Cleo & Edda!
Jag höll kontakt med Sofia under veckan på Messenger, för att Bob har fyllt år 21/2.
Nu hade vi ju inget storKALAS för honom, utan vi bara hade det väldigt trevligt/mysigt att få träffas en stund när de var hemma under helgen!

#pannkakor #drottningssylt #hallonsylt #keso
#grädde #glass


Sen lite senare, efter att Sofia & Bob hade lämnat då blev det lite lättlunch!


TACK för en riktigt mysig söndag tillsammans med er idag!










     









 




Av Hanna Boman - 26 februari 2022 22:34

Nu så har sista deltävlingen gått av stapeln ikväll, vilket egentligen känns ganska så skönt trots allt...åtminstone enligt mig (för just nu är det ju ingen som kan säga något)!


Tycker nog ändå att det var ett rätt så okej startfält ändå!








 

Programledare: Oscar Zia & Farah Abadi

 

 

 

 

Startordningen för kvällen:


  1. Anna Bergendahl  - Higher Power
  2. Lillasyster  -  Till Our Days Are Over
  3. Malin Christin  -  Synd om mig
  4. Tenori  - La Stella
  5. MEDINA  -  In i dimman
  6. Angelino  - The End
  7. Klara Hammarström  - Run To The Hills


#melodifestivalen2022

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

   

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 25 februari 2022 23:38

TEMADAG!

 

 

 


Mums! Vad gott det är med grapefrukt! Fast jag är väl inte nån storätare av just grapefrukt, men tror nog att jag ska köpa mig grapefrukt! Jag har väl druckit nån måltidsdryck med grapefruktssmak, och det har ju varit gott!


#grapefruktensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 25 februari 2022 10:52

HOPPSAN!

 


Ja just det, det var ju igår som vanligt då man var ner till ViktVäktarna...precis som vanligt en torsdag! Men blev inte att jag uppdaterade om detta igår och vet väl inte riktigt varför heller!

Den här gången kom jag ner, så jag hann checka av vågen & vikten innan mötet sattes igång. Men det var väl ändå lite i sista minuten, kändes skönt att få det gjort innan Kristina började prata. Hehe!


Det känns så pass mycket roligare på något sätt nu när det kommer fler medlemmar nu istället för tidigare, och det kan man ju förstå varför. Eller hur?

Yes, vad visade vågen för siffror då jag skuttade upp på den? Jomen visst, den visade siffrorna 72,2 kg vilket

resulterade i -0,9 kg.





#återigenfysiskamöten   #hållaavstånd

#covid19 







 

Av Hanna Boman - 22 februari 2022 23:44

DAGENS DATUM!

 


Den här dagen så har det bara varit en massa tvåor dagens datum, vilket jag då tycker är ganska roligt!

Alltså så pass roligt så det måste ju uppmärksammas, eller hur? Idag hur man än har skrivit dagens datum, så visst har det varit roligt!?



#enmassatvåor   #220222

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

220222

Av Hanna Boman - 22 februari 2022 22:56

Nu så idag har jag varit hos optikern för synundersökning för sista gången på bra länge...

Anledningen till att det blivit på pass många gånger nu är för att jag ska få den rätta styrkan på linserna som behövs!


Så nu den senaste tiden så har jag haft och fått bara provlinser hemskickade, men nu efter besöket idag så satte hon igång en ny prenumeration på linser igen och då fick jag hämta ut tre flaskor linsvätska och koppar med!






 








 









 





Av Hanna Boman - 21 februari 2022 23:21

Nu så idag då fick vi äntligen till det med att träffas över en fika, och då blev det på Waynes Coffee! Det var ett tag sedan jag var där nu, så det var både mysigt & gott!

Mitt val idag blev surdegstoast med Halloumiost & lagrad cheddar & grillad paprika.

Så blev det caffe latte med hasselnöt!


Mumsfilibabba vad gott!




TACK goa Elin för en riktigt mysig stund!



  







 













 







Av Hanna Boman - 20 februari 2022 20:28

Dagens datum är väl ändå lite speciellt va!

Därav rubriken, för det är ju bara en massa tvåor!


Sen är det ju lite beroende på hur man skriver det förstås, hehe!



#enmassatvåor   #220220

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

220220

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards