Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Hanna Boman - 12 oktober 2013 22:22

Efter att vi hade fått i oss den goda lunchen så var det då dax för Församlingens årsmöte inne i kyrksalen.

Då hade vi ju då förstås en inledning som våra ungdomar var ansvariga för, riktigt bra och kul får jag ju lov att säga!


   Kyra som körledare



 

Här står dem och sjunger en helt egen ihopkomponerad sång som handlar om

både kaffe & te & wienerbröd & chokladmjölk & semla


Hehe, med andra ord så är vi väl då en församling som gillar att fika och äta mat i både stort & smått.


Sen så sattes ju årsmötet igång och det är nog så att jag inte får eller ska skriva vitt och brett om det här. Men vi hade ett påverkanstorg med två "stationer". Eeeh, får jag säga att jag inte kollade på något av dem alls? Detta höll i alla fall på i en halvtimma, då jag typ bara satt och pratade med lite ungdomar ute på kyrktoget.

Hmm, samtidigt så åt jag ett äpple som var riktigt surt...huvaligen, men det gick ner i alla fall!




Av Hanna Boman - 12 oktober 2013 21:30

Men ojdå, kyrklunch en lördag? Jovisst, så har det varit denna lördag...för det har varit församlingens årsmöte och då måste man ju äta innan dess, eller hur? ;)

Thaimat var vad som serverades, och det var ju riktigt gott! :)

Sen var det ju självklart efterrätt också; Nyponsoppa med glass & mandelbiskvier.



Av Hanna Boman - 12 oktober 2013 09:17

Yes, här kommer nu lite fler bilder ifrån igårkväll...funkade ju inte riktigt att lägga alla bilderna i ett och samma inlägg då jag uppdaterade igår. ;)
Så himla typiskt, men nu så kommer dessa bilderna som jag också hade tänkt att lägga in! :)

Här är alla i köket och fixar till middagen


Jan knyter ihop knytena till förrätten



Här är kmytena beredda att komma in i ugnen


    

Här sitter då jag beredd att börja äta med pipmugg & haklapp


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards