Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Glass i stora lass

Av Hanna Boman - 3 september 2011 23:25

 

 

     

 
 
Josse

Josse

6 september 2011 20:40

Glassoman som jag är har jag testat i stort sett alla sorter cart´dor, creme di mascarpone är riktig smaskig. Starry night tyckte jag var en besvikelse! Vad tyckte du? :)

http://annajosefin.bloggagratis.se

Hanna Boman

6 september 2011 21:29

HeHe, jag gillar nog all sorts Cart´dor av de jag har smakat i alla fall. Staary night tyckte jag var riktigt god, fast Creme di Mascopone är ju fovoriten trots allt! Finns ju en med muffinssmak, som jag också gillade.
Mmm, glass är ju så gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 22:11

?som blir i ett annat inlägg!!!!!

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 14:54


Igår efter att jag hade jobbat mitt pass i SecondHand, då fick det bli en runda in på Gelato... där de har och gör världens godaste sallader (blir aldrig missnöjd).   Deras trevligaste bemötande, gör att man alltid kommer in dit med ett leende på...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 21:39

Detta har varit den bästa jobblördagen på väldigt länge (eller just den här lördagen är alltid den bästa nånsin)! Det är för att det är helt rätt peronal som jobbar! Alltid roligt att jobba då det alltid fylls på med frallor & smörgåsar i hyllorna!...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 08:08

HOPPSAN!     Igår då det var fredag så brukar det bli glass för Einar, så igår kom de hit här för att få sig en pinnglass (för det hade ju jag hemma...) Nu så fick ju jag för mig att Einar gillade Ananas split, men det verkade han inte göra. ...

Av Hanna Boman - Fredag 28 juni 21:08

Nu så blev det en liten snabb så kallad ledsagning idag, för att jag hade inte funderat/tänkt så mycket på vad jag ville göra. Så därför blev det lite hastigt o lustigt Bustad Burger, eftersom jag bara har bara varit där en gång tidigare!   #ba...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards