Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Skärgårdsfest III

Av Hanna Boman - 4 augusti 2013 16:28

Jodå, visst var väl jag uppe på Skärgårdsfesten igår också. För varför skulle man annars ha köpt biljett eller pass för två dagar?

Jag kom väl dit strax innan klockan sex och då var det bara att knata sig in i Fredrikskyrkan för att soundchecka inför en gospelkör som delar av By Mercy hade från Pingstkykan.

Sen blev det liten rast eller paus tills konserten började då klockan halv åtta. Och jag åt en kycklingkebab med bröd och det var hur gott som helst, mums!



   

Här hade vi gospelkonserten


Senare på kvällen sen så entrade Eva Dahlgren den Stora scenen, men jag tog mig inte fram dit då...eller var väl på väg bort en liten stund, men då var det slut "i rutan". Så jag traskade tillbaka igen till Fredrikskyrkan och där bar det uppvisning av vackert eldspel, kan man kalla det så?

Jaa, självklart så var det utanför kyrkan och inte inne...hehe! (dock inga bilder på detta tyvärr)



 

Eva Dahlgren


Och ännu senare på kvällen närmare bestämt klockan elva så entrade Darin den Stora scenen med en fantastiskt bra konsert. Som jag bara ville höra mer av och lite till hade nog inte skadat, men han hade ju några extranummer också men ändå. Det var ju kvällens och Skärgårsfestens sista artistframträdande...jaja, bra var det ju i alla fall helt klart!



 

Darin


En fantastiskt rolig och trevlig helg helt klart, som var värt varenda dyra krona på Festivalpasset! 







 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 22:11

?som blir i ett annat inlägg!!!!!

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 14:54


Igår efter att jag hade jobbat mitt pass i SecondHand, då fick det bli en runda in på Gelato... där de har och gör världens godaste sallader (blir aldrig missnöjd).   Deras trevligaste bemötande, gör att man alltid kommer in dit med ett leende på...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 21:39

Detta har varit den bästa jobblördagen på väldigt länge (eller just den här lördagen är alltid den bästa nånsin)! Det är för att det är helt rätt peronal som jobbar! Alltid roligt att jobba då det alltid fylls på med frallor & smörgåsar i hyllorna!...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 08:08

HOPPSAN!     Igår då det var fredag så brukar det bli glass för Einar, så igår kom de hit här för att få sig en pinnglass (för det hade ju jag hemma...) Nu så fick ju jag för mig att Einar gillade Ananas split, men det verkade han inte göra. ...

Av Hanna Boman - Fredag 28 juni 21:08

Nu så blev det en liten snabb så kallad ledsagning idag, för att jag hade inte funderat/tänkt så mycket på vad jag ville göra. Så därför blev det lite hastigt o lustigt Bustad Burger, eftersom jag bara har bara varit där en gång tidigare!   #ba...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards