Direktlänk till inlägg 21 oktober 2017

Stinas 8-årskalas

Av Hanna Boman - 21 oktober 2017 22:53

Ojojoj, tänk att hon redan är 8 år.

Goa söta Stina!
För idag fyller hon år, så då har det varit "vuxen-kalas" från lunchtid ungefär runt 13-snåret.

Och då serverades det en väldigt god lasagne, var nog den godaste lasngen som jag har ätit på väldigt länge.
Stinas önskemål om maten förstås (mycket bra val Stina...)

Till efterrätt serverades det kaffe & chokladmousse med hallon & grädde, även det var önskemål från Stina!

Efter det så var det "äntligen" dags för henne att öppna en massa paket.

Hm, och hon fick (vet inte hur många)...men en hel del LEGO Eleves, för det hade hon ju önskat sig plus en massa annat grejer.

Av mig fick hon ett halsband, som jag köpte på Glitter!

Och så fick hon en hel del glitter-pennor & färgpennor & glitter (hon gillar att pyssla...)

Efter detta så blev det fika på kaffe & muffins & bullar & tårta!

Sen lite senare så blev det godis & salta pinnar & cider & vatten & Coca-Cola.

Innan vi tog oss hem, så blev det lite kvällsfika också med knäckebröd & te.

~~Man har ju inte alls blivit bortskämd idag, nejdå inte alls!~~

TACK för en supermysig dag idag!

GRATTIS än en gång Stina!


  





/Tjingeling




   






 







 












 






   












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Tisdag 2 juli 21:53

TEMADAG!     På dagen idag, så är det ROSENS DAG och det är ju hur fint som helst med ROSOR! Nu så finns det ju ganska många olika färger på rosor, men eligt mig så är nog röda rosor de finaste!     #rosensdag2024           ...

Av Hanna Boman - Måndag 1 juli 20:08


Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 23:12

Nu så regnade det ju hysteriskt mycket, vilket verkligen behövdes och kändes skönt att höra under förmiddagen o framåt! Enligt programmet i Mariedalskyrkan, skulle man vara utomhus för både kubbspel o annat. Vädret ändrade sig, så det blev till att...

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 22:11

?som blir i ett annat inlägg!!!!!

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 14:54


Igår efter att jag hade jobbat mitt pass i SecondHand, då fick det bli en runda in på Gelato... där de har och gör världens godaste sallader (blir aldrig missnöjd).   Deras trevligaste bemötande, gör att man alltid kommer in dit med ett leende på...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards