Alla inlägg den 27 januari 2019

Av Hanna Boman - 27 januari 2019 23:52

Sedan ikväll så åkte jag in till Fredrikskyrkan tillsammans med Eva & Lars (första gången för

mig, efter invigningen & renoveringen!
Och jag säger bara wooow, vad fint det har blivit...vilken skillnad alltså!

Ikväll var det ett härligt Amerikanskt gospelgung som man blev jätteglad av, woooow!




 




   






   












 

Av Hanna Boman - 27 januari 2019 23:07

Efter vårkommitéträff i styrelserummet, där jag blev invald på årsmötet i höstas (till kommittén alltså).
Sedan därefter blev det en fantastiskt god lunch/middag hos Elin & Sören, där Eva & Lars också

var med (jag åkte med dem).

Nu så vet jag inte exakt vad det var för något mer än väldigt goda biffar & potatismos med morötter i, sen haricorts verts & broccoli & lingonsylt.

Efter denna goda mat så blev det glass & chokladsås & strössel & kaffe till efterrätt!


TACK för en god middagsstund, verkligen jättegott!





   









Av Hanna Boman - 27 januari 2019 22:51

Idag så firades det gudstjänst med sång av Sara Thörnquist, men vet inte hur många sånger bara. Fast spelar ju inte någon roll, eller hur?

Markus Fiedler höll i dagens predikan, men var nog bara lite svårt att förstå sig på...fast han nämnde det här med att ladda med guds tron.
Även om jag nu hade lite svårt för att förstå, så blev det ett rätt så bra avslut ändå...

Sedan i slutet av gudstjänsten så blev Kyra avtackad som ungdomsledare efter fem och ett halvt år!

Ett väldigt BRA avslut som gjordes av Niclas!








  

Sara Thörnquist

 

 

 

 

 

 

Markus Fiedler

 







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards