Direktlänk till inlägg 24 maj 2022

Ännu ett nytt besök på Hälsohuset

Av Hanna Boman - 24 maj 2022 17:28

Nu vet jag nog inte riktigt vilken gång i ordningen som jag varit till Hälsohuset! Men det är ju i alla fall två gånger i veckan sedan den 5 maj!

Så detta är ju fortfarande på grund av den omtalande Rosfebern, att detta skulle hålla i sig så in i baljans länge trodde jag väl inte.

I torsdags då jag var där sist, blev inte benen inlindade...utan fick nån sorts stödstrumpa på både benen/fötterna, för då verkade benen se någorlunda ut av svullnaden!

Så för mig kändes det ju mycket BRA!


Men idag då jag kommer dig och blir undersökt, då är det där oförskämda högerbenet ganska så svullet återigen...så då blir benen inlindade igen. Så just nu får jag inte på mig ett par vanliga skor, utan får ha ett par "konstiga" skor som jag fått av den på Hälsohuset!


Idag så tog dem snabbsänkan återigen på mig, för att de skulle se hur den låg. Och nu så är jag äntligen "friskförklarad" från det i alla fall, med tanke på att det nu låg på 5...vilket kändes väldigt skönt!





#regionblekinge  #hälsohuset


#crp  #snabbsänkan

#rosfeber  #svullnafötterochben  #ödem








   




















   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 22:11

?som blir i ett annat inlägg!!!!!

Av Hanna Boman - Söndag 30 juni 14:54


Igår efter att jag hade jobbat mitt pass i SecondHand, då fick det bli en runda in på Gelato... där de har och gör världens godaste sallader (blir aldrig missnöjd).   Deras trevligaste bemötande, gör att man alltid kommer in dit med ett leende på...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 21:39

Detta har varit den bästa jobblördagen på väldigt länge (eller just den här lördagen är alltid den bästa nånsin)! Det är för att det är helt rätt peronal som jobbar! Alltid roligt att jobba då det alltid fylls på med frallor & smörgåsar i hyllorna!...

Av Hanna Boman - Lördag 29 juni 08:08

HOPPSAN!     Igår då det var fredag så brukar det bli glass för Einar, så igår kom de hit här för att få sig en pinnglass (för det hade ju jag hemma...) Nu så fick ju jag för mig att Einar gillade Ananas split, men det verkade han inte göra. ...

Av Hanna Boman - Fredag 28 juni 21:08

Nu så blev det en liten snabb så kallad ledsagning idag, för att jag hade inte funderat/tänkt så mycket på vad jag ville göra. Så därför blev det lite hastigt o lustigt Bustad Burger, eftersom jag bara har bara varit där en gång tidigare!   #ba...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards