Alla inlägg den 10 december 2011

Av Hanna Boman - 10 december 2011 23:57

Ojojoj, vilken fantastiskt bra julkonsert jag har varit på ikväll ihop med Stina!

Första julkonserten i Pingstkyrkan för mig någonsin.

Det var deras gospelkör By Mercy och barnkören Joyful med en hel del kanonduktiga solister med!

Mycket härligt gung med många goa julsånger, så nu har man väl fått känna av lite julstämning minsann.

Under dagen idag har ju jag även spelat lite julmusik här hemma med, för att komma i lite mer stämning till en bra julkonsert.

Nu är det ju så, att jag känner ett sug efter att börja vara med i BY MERCY. Har förresten känt det ganska länge, men inte kläckt det ur mig förrän ikväll till Stina efter konserten! Så får väl se hur det blir efter nyåret...hmmm!

Känner i alla fall att det kommer bli kul!


TACK alla för en riktigt bra konsert!




 

 



 







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards