Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Hanna Boman - 28 oktober 2014 22:11

Jahaja, då så fortsätter Halv åtta hos mig från Karlskrona...eftersom det är ju fyra personer som ska stå för värdskapet om man säger så.

Ikväll så var det Leopardkvinnan som fick stå för matlagningen och det fixade väl hon bra, lite komisk meny kanske...med tanke på vad hon kallar sig, hehe!



~~Förrätt~~

Savannrulle med rivig kräm på tigerbröd


~~Huvudrätt~~

Leopardgryta med prickiga ingredienser och djungelboll


~~Efterrätt~~

Exotisk tigerfrukt med djurisk grädde och leopardsött




   


 




 











Av Hanna Boman - 28 oktober 2014 21:20

Advents -och julsånger!


Jamen, vad säger ni med denna rubriken? Hehe, jag tror nog att ni förstår vad jag menar va?

Yes, alldeles riktigt...vi har nu satt igång att öva inför första Advent och Julkonserterna nu.

Inte alls så krångligt, eftersom alla sångerna utom två sjöng vi ju förra året också och de sitter ju. Jaa, fast inte som en smäck...men de satt ju där nånstans i bakhuvudet och det fuknade ju bra att sjunga dem också!


Ja, men vill ni veta en sak till? Och det är bara fyra tisdagsövningar kvar till första Advent plus sex övningar till julkonserterna. Hjääälp, hur kan tiden verkligen bara gå så fort?

Men det kändes lite halvtidigt med att börja öva sådana här sånger nu, samtidigt som att det måste ju börja övas i tid!

Jag är ju inte den som lyssnar på julmusik här hemma förrns från 1:a Advent.


~~Blablabla, det sista där som jag skrev...kanske inte hade

med inlägget och göra, eller?~~ 

Av Hanna Boman - 28 oktober 2014 12:55

Jodå, visst har jag varit till gymmet även denna dagen...men av nån outgrundligt dum anledning så kom jag iväg senare än vad jag hade planerat eller tänkt.

Och vad satte jag igång med först av allt denna gången då? Jomen visst, jag ställde mig faktiskt på Crosstrainer och fick igång den också. Det är ju nånting som jag aldrig fått igång tidigare, fast jag drog inte loss på den och höll på länge...för jag blir ju fort jättetrött efter bara en liten stund. Det var ju nästan en sensation att jag kunde sätta igång den, eftersom man ska ju hålla igång en stund innan den är redo för att sättas igång.

Men efter det så satte jag igång med mina maskiner i vanlig ordning, eller inte riktigt...för denna gången så var inte maskinerna lediga i den ordningen som jag oftast är van att köra dem, men jag tog mig igenom alla maskinerna och kändes helt okej.

Eeeh, träningsvärk imorgon? Nja, jag vet inte...men kanske!







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards